Thursday 31 March 2011 | By: nizam_badboy91

Perlawanan Futsal 4 penjuru... Kelantan, Kedah, Selangor dan All Star (others)

Petang tadi,, berlangsunglah perlawanan futsal antara 4 kumpulan pelajar di KMB... Kumpulan Kelantan, Kedah Selangor dan All Stars (negeri-negeri lain)... Selepas 6 perlawanan berakhir,, inilah keputusannya

Kedah telah bertemu dengan Kelantan di perlawanan akhir untuk menentukan siapakah juara futsal. Kedua-dua belah pihak saling serang sehinggalah Syahin (kelantan) menjaringkan gol kemenangan.. Banyak kali Kedah menyerang tetapi dapat diselamatkan oleh penjaga gol Kelantan.. Hebat perlawanan akhir ni!!!!! Penjaring terbanyak perlawanan ini adalah Syahin dengan 5 jaringan..


Sejarah berulang apabila Kedah telah dikalahkan oleh Kelantan dengan 1 gol sahaja... itu adalah perlawanan yang sangat-sangat ditunggukan... Kepada Kelantan,, tahniah kepada anda kerana berjaya menjuarai perlawanan futsal ni.. Kepada Kedah, Kedah pantang kalah.. kita cuba lagi lain kali... Pulun Kedah Pulun..
Kepada All Star,, sangat berbangga dengan kumpulan ini sebab pemain dia campur 11 negeri bersekutu.. Semangat negeri  tidaklah sekuat  seperti Kelantan, Kedah dan Selangor namun berjaya mengalahkan Selangor. Lebih membanggakan, selepas Kelantan Vs All Star,,, pasukan All Star tidak berehat malah teruskan permainan dengan berlawan dengan Selangor, dan mengalahkan dengan 2 gol.. Kepada Selangor,, permaianan yang menarik dan anda boleh mencuba lagi di lain masa... 

Kedah bertemu Selangor ( Kedah 2-0 Selangor)

Kelantan bertemu All Star ( Kelantan 2-0 All Star)

Aksi pemain Kelantan dan All Star

All Star bertemu Selangor (All Star 2-0 Selangor)

Geng Kedah...... and Kelantan 

Sepakan mula permainan pasukan Kedah bertemu Kelantan (Kedah 0-1 Kelantan)

Rembatan daripada Kpt Pijol,, (Kedah)

Kelantan membuat serangan di kawasan Kedah...


Semalam, berlangsungnya perlawanan antara bekas pelajar Sekolah Berasrama Penuh (SBP) dengan bekas pelajar Maktab Rendah Sains MARA (MRSM). Ini adalah keputusan perlawanan tersebut..
Kepada pelajar SBP, tahniah kerana menang pertandingan tersebut dan kepada pelajar MRSM, cuba lagi...
Apapun,, kita tetap pelajar KOLEJ MARA BANTING (KMB)..


Majulah sukan untuk negara, KMB dan MARA...

0 comments:

Post a Comment