Sunday 27 March 2011 | By: nizam_badboy91

Bila Charger laptop rosak!!!

minggu lepas adalah minggu yang paling tension.. hidup tanpa laptop,, seminggu!!! tak boleh buat latihan IB bank,, tak boleh rujuk IB Text Book, tak boleh siapkan gambar kelas dan page untuk arwah Jannah tuk Laureate.. macam-macam tak boleh buat...

tapi....
aku boleh tido awal,, beg masa seminggu tu sangat ringan sebab tak ada laptop untuk diusung ke sana ke mari..aku lebih sayangkan laptop aku lepas tu.. aku ada masa yang sangat banyak nak buat kerja lain.. hehe

senang cita,,, macam ayah aku kata la,, jangan cepat melatah.. bila laptop rosak,, marah sana sini,, muka masam je seminggu,, lepak la dulu,,, tengok dulu apa yang kita dapat disebalik perkara tu.. mungkin Allah nak tunjukkan sesuatu kepada kita.. Fikir balik!!! 

0 comments:

Post a Comment