Monday 21 February 2011 | By: nizam_badboy91

Berlagaknya mamat ni..

Masa minggu orientasi kat KMB, terjumpa la member lama kat kem lalat dulu (kem PRS), Adnan & Afiq XY.. aduhhh... asal la Adnan ni kelolo sangat ni.. euphoria ke mamat ni???

Pas minggu orientasi, kami kena susun masuk dalam kelas.. Afiq XY dapat kelas M09A skali dgn member skolah SAINA dl, Azuan. Adnan lak dipanggil jadi orang pertama untuk M09B, dia pown baca la nama member-member kelas M09B, (ciri-ciri ketua kelas selama 4 sem), tiba-tiba dia sebut,,,
Muhammad Akmal Nizam... Aduh.. asal depan sangat kalas aku ni.. dah la kena kumpul atas pentas masa tu... Cuak pergi depan, tapi pretend je la hati kering..

Maka semua pown berkenalan.. macam2 nickname aku bagi kat member aku, awal2 lg dah buat hal... sebelah aku ni ada la sorang mamat rambut panjang, (tgh pretend hati kering ni) nak berkenalan la dgn dia, sombong sial mamat tu.. Nama saya SYAHIN... haha.. tahan la 2-3 jam je sombong dia.. pastu,, 

cm haprap jugak la perangai dia.. paku orang je la.. silap cakap, siap arr ... apapown, dia ni malu dgn pompuan,, al maklum la budak SASER, laki semua... nasib baik dia daftar KMB dalam keadaan laki lg,, 
seminggu je,, maka perangai dia menjadi-jadi serata KMB.. tersebar la nama BAKAU... aka Syahin...Ingat lg x syahin??? haha aku la mamat duduk sebelah kau masa atas pentas tu n sem 1...
(dari kiri: Adnan, Syahin and Azri)

0 comments:

Post a Comment