Monday 1 August 2011 | By: nizam_badboy91

Kerja pertama lepas habis exam IB

Aku kerja kat kedai printing kat Alor Setar, Zapple Printing. Aku kerja tak lama pown,, agak-agak cuma 10 hari je, tapi aku dapat belajar banyak benda.. Aku blajar mengenai mesin-mesin printing, camna nak cuci mesin tu,, Besides, aku blajar cmna nak buat buku dan banyak lagi.. Basically, banyak la ilmu yang aku dapat dari kerja ni,, ilmu yang tak akan aku dapat masa aku blajar kat university nanti.

Bagi aku, ilmu tak terhad dan aku nak blajar semua ilmu tu.. tapi kamampuan aku terhad, aku just buat yang aku mampu je,, yang mana aku dapat peluang, aku blajar..walaupun tak dak kaitan dengan kerjaya aku akan datang.. sebab mungkin ilmu yang aku dapat ni akan berguna ketika aku terdesak nanti.. 

0 comments:

Post a Comment