Thursday 5 May 2011 | By: nizam_badboy91

IB exam.... Selamat Berjuang...

hari ni dah nasuk hari ke-3 IB exam start.. agak lewat nak tulis sebab tak ada broadband...
1 subject dah settle,, Mathematic SL... soalan dia boleh tahan la,, hopefully boleh tolong naikkan point la.. cuma tinggal Malay A1, English HL, Chemistry HL, Biology HL dan Economics SL..
19/5/2011 adalah hari terakhir paper 3 Biology HL.. x sabar nak habiskan...

berita baik.. budak NUMed tak kena BTN (Biro TataNegara).. yeye.. selamat pergi kem sehabat-sahabatku.. hehe..

teringat lagi,, exam start 4/5/2011.. nak kenal budak KMB ke tak,, lagi nak exam,, lagi banyak benda pelik dia buat.. (29/4/2011) aku dgn member aku,,, 10 orang termasuk aku,,, pergi tengok wayang cerita Thor 3D lg,, sempat lg tu,, padahal exam tinggal 5 hari lagi...

perasaan masa nak exam IB???? camna yeee... tak takut sangat la,, sebab dah buat IRP (Interective Revetion Program) selama sebulan,, tiap-tiap hari buat soalan exam... ada mock lg.. rasa cam dah biasa.. Thank You Teacher... sebab ke-2 mungkin sebab dah berjangkit penyakit ketua IRP aku,,, dia takut sebab dia tak takut dengan exam... pelik2... tapi,, aku still risau jugak sebab tak tahu jenis soalan nak keluar..

1 comments:

Damn Nations said...

Eh serius kenal empunya blog ni! Baru perasan.. Rakan sekelas waktu form 3..

Post a Comment