Monday 1 August 2011 | By: nizam_badboy91

Result IB???

Hari ni sangat berdebar bagi aku, hari penentu bagi kerjaya aku masa hadapan.. cikgu dapat result kami 24 jam awal daripada kami,, so tetiba Sir Fadzlan hantar post dalam facebook,, “congratulation to all you guys.” (lebih kurung camtu la).. Awalnya aku decides nak bukak sendiri laman web IB,, tapi hati ni tak puas hati, so aku decided call Ms Shereen. 

Alhamdulillah, berita yang diberitahu oleh Ms Shereen agak menggembirakan walaupun aku tak berjaya mendapat 6 tuk English,, tak mencapai target teacher tuk aku.. aku pasrah je..hehe.. tak boleh buat apa dah.. aku berasa sangat bangga dengan kelas aku,, 4 orang mendapat 40 points.. haha
Tapi, walaupun aku gembira dengan result aku,, hati ni still sedih bila dapat berita ada yang tak lepas.. ramai yang tak lepas,, MARA requirement atau university requirement.. Sedih sebab kami 1 batch,, Batch Kami.. Hati ni akan gembira kalau semua lepas,, semua boleh jadi apa yang mereka nak jadi.


Walaupun ramai yang tak lepas,, tapi aku berbangga dengan batch aku,, aku tahu mereka dah buat yang terbaik. Tak ada sesiapa pown yang ingin gagal,,semua dah buat yang terbaik,, mungkin rezeki setiap orang tak sama,, itu yang menbezakan kita.. ALL THE BEST YOU GUYS

1 comments:

Mizwar Mukhlis said...

AKAK dpat brapa IB??
sya IB batch 8 KMS

Post a Comment